Subscribe to Kanał Wpisy z bloga
Bezpieczne IT i nowoczesne technologie w praktyce.
Zaktualizowano: 14 godzin 26 minut temu

Szyfrowanie komputerów z SafeGuard

wt., 11/12/2019 - 12:10

Jeżeli myślisz o szyfrowaniu komputerów, za które ponosisz odpowiedzialność, to koniecznie musisz zapoznać się z rozwiązaniem Sophos SafeGuard.

Często spotykamy się ze stwierdzeniem:

– Mam BitLocker’a Microsoft, a na Mac’ach FileVault, po co mi coś więcej?

Szyfrowanie systemowe dostępne od Microsoft czy Apple jest dobrym i przydatnym rozwiązaniem w przypadku komputerów, które podróżują,a wręcz niezbędnym.

Jeżeli posiadamy własny komputer lub działalność jednoosobową i potrafimy odpowiednio zabezpieczyć się przed utratą sprzętu albo danych poprzez np. przemyślany backup, to BitLocker czy Apple FileVault są świetnymi produktami, które zapewniają względne bezpieczeństwo danych w przypadku, gdy zgubimy lub zostanie nam ukradziony komputer. Zaszyfrowany dysk twardy w komputerze, który nam zaginął, możemy być pewni tego, że osoba, która będzie chciała sprawdzić zawartość dysku z komputera bez znajomości hasła niewiele z nim zrobi.

Omawiając temat znajomości hasła warto poruszyć dwa problemy:

– hasła często bywają bardzo proste, a nawet oczywiste. W takim przypadku narażamy się na sytuację, w której gdy komuś bardzo zależy na odblokowaniu naszego dysku, w końcu sobie z tym poradzi.

– hasła są bardzo trudne i ludzie mając tendencję do zapominania zapisują je w różnych miejscach, co czasami ułatwia odblokowanie zaszyfrowanego dysku osobom niepowołanym lub zapomnieniu hasła przez autora.

Dlatego w firmach gdzie administrator odpowiada za bezpieczeństwo komputerów i danych, bardzo często wdrażane jest oprogramowanie, które pomaga zarządzać polityką szyfrowania oraz odzyskiwania haseł komputerów firmowych. W takich firmach/instytucjach bywa, że skleroza dopada ludzi, którzy zwolnieni z pracy muszą zdać swój sprzęt, a oprogramowanie odtwarzające hasło systemowe i deszyfrujące dysk jest jedyną opcją, która pozwala na odzyskanie danych z komputera byłego już pracownika.

Możliwości kreowania polityk bezpieczeństwa dla stanowionych haseł, narzędzia i procedury ich odzyskiwania to jeden z kilku modułów stanowiących rozwiązanie SOPHOS SafeGuard.

Ciekawym modułem jest SafeGuard Data Exchange odpowiadający za bezpieczną wymianę danych na urządzeniach przenośnych (nawet jeżeli odbiorca nie posiada zainstalowanej aplikacji SafeGuard).

Coraz częściej firmy i pracownicy korzystają z różnych usług wymiany danych w chmurze – dla takiego wariantu bezpiecznego przesyłania danych doskonałym modułem jest Encryption for Cloud Storage. Moduł szyfruje pliki przesłane z zarządzanych komputerów na serwery dostępne w ramach usług w chmurze. Dane można odczytać z dowolnego miejsca, także na urządzeniach Apple iOS i Android.

SafeGuard pozwala również na zarządzanie konfiguracją systemową komputerów i urządzeń mobilnych – za tę politykę bezpieczeństwa odpowiada moduł SafeGuard Configuration Protection, który blokuje instalowanie niechcianego oprogramowania i nieautoryzowane zmiany konfiguracji.

Najbardziej popularnym modułem, nie licząc Device Encryption zarządzającego komputerami z zaszyfrowanym dyskiem, jest Encryption for File Share. Moduł odpowiada za szyfrowanie danych użytkowników w grupach roboczych. Chroni dane na dyskach lokalnych i serwerach sieciowych, zarówno na poziomie plików, jak i katalogów.

W artykule chciałem zwrócić uwagę na złożoność kwestii związanej z szyfrowaniem danych. Jeżeli czytasz ten tekst, to znaczy że rozumiesz problem i być może poszukujesz właściwego rozwiązania dla swojej firmy. Jeżeli tak jest, zapraszamy do kontaktu. Chętnie opowiemy szerzej o funkcjach i możliwościach SOPHOS SafeGuard, przeprowadzimy prezentację i pokażemy jak działa on w praktyce.

Kategorie: Kategoria

Backup Assist w wersji 10.5.0 ze wsparciem dla Exchange 2019 i SQL Server 2017

czw., 10/31/2019 - 13:16

Producent oprogramowania BackupAssist udostępnił wersję 10.5.0 swojego produktu. Wśród najważniejszych zmian należy wymienić wsparcie dla Microsoft Exchange Server 2019 oraz Microsoft SQL Server 2017. Ponadto, najnowsze wydanie zawiera szereg usprawnień, które przedstawiamy poniżej:  

Nowe funkcje:

  • BackupAssist wraz z wersją 10.5.0 wspiera Exchange Server 2019.
  • Dodatek Exchange Granular wspiera obecnie wersję RTM Exchange 2019 i będzie uaktualniany równolegle z wydawaniem uaktualnień zbiorczych przez firmę Microsoft.
  • Dodano wsparcie dla Microsoft SQL 2017 do wersji CU 6. Wsparcie dotyczy również dodatku SQL Continuous.

Ulepszenia:

  • Dodano nowe ustawienie do ekranu Set up Destination kreatora tworzenia zadań o nazwie Start the first week of backups on this date. Nowe pole pozwala ustawić datę, od której rozpocznie się harmonogram tworzenia kopii zapasowej.



  • Kolumna pokazująca czas trwania kopii zapasowej została dodana do ekranu Reports na kartach Restore and Backup.
  • Exchange 2019 jest wykrywany na karcie Hyper-V podczas tworzenia kopii zapasowej tegoż serwera.
  • Zaktualizowano CryptoSafeGuard o nowe reguły wykrywania oprogramowania ransomware.
  • Gdy zadanie tworzenia kopii zapasowej jest uruchamiane więcej niż raz dziennie, można wysłać raport dla każdego uruchomienia kopii zapasowej zamiast wysyłać zbiorczy raport na koniec dnia. Raporty są domyślnie grupowane, ale można tę opcję wyłączyć, wybierając przycisk Change obok opcji Multiple Time daily i odznaczając opcję Only send one report per day.

Poprawki:

  • Poprawiono działanie procesu uwierzytelniania w  NAS, szczególnie gdy NAS znajduje się w innej domenie/grupie roboczej niż maszyna BackupAssist.
  • Prawidłowa obsługa błędów iSCSI występujących przy archiwizacji i ochronie plików.
  • Rozwiązano problem spowodowany aktualizacją systemu Windows w wersji 1803, który mógł uniemożliwiać RecoverAssist wykrywanie urządzeń NAS ze środowiska odzyskiwania.
  • Powiadomienia e-mail będą teraz działać z wersjami TLS wyższymi niż 1.0, w sytuacji gdy TLS w wersji 1.0 jest wyłączony.
  • Kopie zapasowe w chmurze do serwerów AWS będą działać z wersjami TLS wyższymi niż 1.0, w sytuacji gdy TLS 1.0 jest wyłączony.

MultiSite Manager

  • Instalacje klienckie BackupAssist poprawnie pokazują szczegóły dotyczące licencjonowania.
Kategorie: Kategoria

Intercept X Enhanced Protection, wczesny dostęp uruchomiony

pon., 10/28/2019 - 09:10

Z przyjemnością informujemy, że firma Sophos przygotowała program wczesnego dostępu o nazwie Intercept X Enhanced Protection, który wprowadza do Intercept X funkcjonalności AMSI (Antimalware Scan Interface) oraz Intrusion Prevention System (IPS).

Nowe funkcjonalności Intercept X

AMSI (Anti-Malware Scanning Interface) – interfejs Microsoft w systemie Windows 10, Windows Server 2016 i nowszych, który umożliwia integrację aplikacji i usług z dowolnym produktem antymalware obecnym na komputerze. AMSI zapewnia lepszą ochronę przed złośliwym oprogramowaniem dla użytkowników końcowych oraz ich danych, aplikacji i obciążeń.

Przykład użycia: ukryte skrypty PowerShell są często wykorzystywane przez atakujących w celu naruszenia bezpieczeństwa systemów. AMSI Protection pozwala lepiej je wykrywać i blokować.

Ochrona przed włamaniem do sieci, znana również jako IPS (Intrusion Prevention System), skanuje przychodzący i wychodzący ruch sieciowy wykrywając i blokując ataki w czasie rzeczywistym.

Przykład użycia: pracownik korzysta z laptopa w kawiarni (a więc bez ochrony zapory ogniowej). IPS wykryje i zablokuje złośliwy ruch, zatrzymując atak przed jego rozpoczęciem. IPS pomaga również zapobiegać włamaniom do sieci poprzez urządzenia, które się w niej znajdują.

Które produkty otrzymują te ulepszenia?

Intercept X Advanced, Intercept X Advanced z EDR i Central Endpoint Protection

Szczegóły dotyczące projektu

Zapraszamy do zapoznania się z krótkim filmem producenta, opisującym założenia projektu oraz do odwiedzenia strony Sophos w celu rejestracji i dostępu do szczegółów.

Kategorie: Kategoria

Cloud Optics – nowość w portfolio SOPHOS

wt., 10/22/2019 - 11:44

Sophos wprowadza do swojego portfolio nową usługę – SOPHOS Cloud Optics – narzędzie, które z poziomu przeglądarki internetowej umożliwi ochronę, zarządzanie zasobami i zgodność z dyrektywami bezpieczeństwa danych przechowywanych w chmurze publicznej Amazon Web Services (AWS), Google Cloud Platform (GCP) oraz Microsoft Azure.

Zobacz wszystko, zabezpiecz wszystko

Cloud Optics pozwala na automatyczne wykrywanie zasobów konkretnej organizacji w Amazon Web Services (AWS), Microsoft Azure i Google Cloud Platform (GCP) oraz zapewnia możliwość reagowania na zagrożenia bezpieczeństwa i ich korygowanie w ciągu kilku minut – zasoby są monitorowane cały czas, dostępna jest pełna topologia sieci i wizualizacja ruchu – cały ruch przychodzący, wychodzący i ten odbywający się wewnątrz chmury.

Łatwa praca dzięki gotowym szablono

Gdy firma generuje spory ruch chmurowy, określanie zgodności danych z dyrektywami czy wewnętrznie przyjętymi zasadami staje się bardzo utrudnione – nie wspominając już o ich wdrożeniu. Cloud Optix zmniejsza koszty i złożoność zarządzania, klasyfikując ruch w oparciu o  gotowe szablony, umożliwiając również zastosowanie niestandardowych zasad i szablonów.

 Analizy i monitorowanie bezpieczeństwa oparte na sztucznej inteligencji




Cloud Optix nieustannie monitoruje Twoje zasoby w chmurze, konfiguracje i ruch sieciowy. Inteligentne alerty wspierane sztuczną inteligencją skracają czas reakcji
i pomagają w szybszym usuwaniu zagrożeń bezpieczeństwa dzięki automatycznemu rankingowi alertów.

Dodatkowe możliwości Cloud Optics: 

  • Monitorowanie zapasów zasobów w chmurze (Amazon Simple Storage Service (S3)), grup zabezpieczeń, kluczy dostępu użytkowników, konfiguracji i dzienników grup zabezpieczeń;
  • Identyfikacja nietypowych wzorców zachowań użytkowników, w celu wykrycia ataków przeprowadzanych przy użyciu skradzionych kluczy dostępu użytkownika lub przez nieuczciwych pracowników
  • Przewidywanie przepływu ruchu sieciowego na podstawie ustawień zabezpieczeń – zapobieganie potencjalnym punktom naruszenia integralności sieci

Proste zarządzanie i wdrażanie

Cloud Optix to usługa działająca bez agenta, oparta na formule SaaS, działająca z aktualnymi narzędziami biznesowymi. Samo połączenie z kontami w chmurze w AWS, Azure lub GCP to prosty proces dzięki gotowym instrukcjom i skryptom, które działają w trybie „tylko do odczytu” za pośrednictwem zaufanych interfejsów API chmury.

Połączenie z Cloud Optics można skonfigurować w kilka minut, a po jego wdrożeniu można natychmiast rozpocząć ocenę środowiska chmurowego.

Kategorie: Kategoria

GFI Fax Maker w wersji 20.2

wt., 10/22/2019 - 10:56

GFI, producent oprogramowania Fax Maker, udostępnił nową wersję oprogramowania oznaczoną 20.2. Zmiany dotyczą głównie wykrytych błędów, ale warto zwrócić uwagę na zmianę w kreatorze dotyczącą usług IIS.

Pełną listę zmian publikujemy poniżej:

– wsparcie modemów Dialogic do wersji 6.11.2
- automatyczna instalacja IIS na klienckich systemach operacyjnych w wersji 7,8,10
- naprawa niedziałającego przycisku „wyślij” dla drukarki internetowej
– naprawa błędu „is not a FAX\SMS user” występującego podczas pracy z grupami dystrybucyjnymi
– zmiany w opcjach wysyłania/odbierania mają zastosowanie bez restartu systemu
– podczas wysyłania faksów korzystając z usługi internetowej, nie są wyświetlane już błędy
– instalacja nie jest zakończana niepowodzeniem podczas wyboru opcji w kreatorze

Dodatkowe uwagi:

  • Podczas instalacji na systemach klienckich, takich jak Windows 10, IIS SMTP nie jest wymagany.
  • Podczas instalacji na serwerze Microsoft Exchange 2010/2013/2016/2019, rola Exchange 2010/2013/2016/2019 rola Hub Transport (Hub Transport Server Role) musi być aktywna.
  • Microsoft .NET Framework 4/4.5 jest wymagany.
  • UWAGA: Avast Antivirus może powodować problemy podczas konfiguracji FaxMaker’a z oprogramowaniem Dialogic Brooktrout.

 

 

Kategorie: Kategoria

Wczesny dostęp do wersji 18 oprogramowania Sophos XG!

pon., 10/14/2019 - 14:36

Zespół odpowiedzialny za firewalla w firmie SOPHOS ogłosił, że trwają intensywne prace nad najnowszą wersją oprogramowania dla flagowego produktu producenta, czyli dla serii XG i oprogramowanie weszło w fazę publicznego wczesnego dostępu [EAP].

Wersja oznaczona numerem 18 wprowadzi szereg udoskonaleń i innowacji, między innymi: nowy sposób przetwarzania pakietów, nazwany roboczo Xstream oraz ochronę przed zagrożeniami typu zero day, przy użyciu mechanizmów sztucznej inteligencji.

Architektura Xstream

Nowa architektura przetwarzania pakietów Xstream będzie pozwalać na dokładniejszą analizę ruchu, pakietów, dodatkową ochronę i lepszą wydajność.

Nowa architektura będzie składać się z trzech głównych elementów:

  1. Silnik Xstream – szczegółowa analiza pakietów z wykorzystaniem wszystkich modułów rozwiązania XG;
  2. Inspekcja SSL Xstream – wielokrotnie doceniana wydajność połączona z elastycznością i szybkim wglądem w cały ruch szyfrowany protokołami SSL/TLS, z możliwością inspekcji ruchu odbywającego się przy użyciu protokołu TLS 1.3 bez ograniczeń portów i aplikacji;
  3. Xstream Network Flow FastPath – automatyczne lub oparte na politykach zarządzanie ruchem sieciowym;
Inteligentna Analiza Zagrożeń

Kolejnym dodatkiem do wersji 18 będzie nowa, inteligentna analiza zagrożeń, która będzie wspierana przez laboratoria Sophos (SophosLabs) oraz technologie głębokiego uczenia się. Przy użyciu dużego wachlarza technik modelowania do analizy pobieranych i przesyłanych plików, Inteligentna Analiza Zagrożeń umożliwi szybką identyfikację i zatrzymanie zagrożeń typu zero-day, zanim rozprzestrzenią się one po sieci.

Inteligentna Analiza Zagrożeń dostarczy również narzędzi do generowania raportów oraz szczegółowe dane na temat plików usiłujących otrzymać dostęp do zasobów sieciowych. Nowością w wersji 18 będzie wskaźnik bezpieczeństwa pliku, który będzie pokazywał szczegółowe dane na temat wybranego pliku. Poglądowy widok nowej funkcjonalności prezentujemy poniżej.

Pełna lista zmian w wersji 18

Pełna lista zmian w wersji 18 dostępna jest pod adresem https://www.sophos.com/en-us/medialibrary/PDFs/factsheets/sophos-xg-firewall-key-new-features.pdf?cmp=26058, a inne kluczowe zmiany i udoskonalenia w wersji 18 to:

– generowanie raportów i zarządzanie urządzeniem przez platformę Sophos Central
– usprawnienia związane z obsługą NAT
– usprawnienia zarządzania regułami firewalla
– rozszerzenie wsparcia DDNS
– usprawnienia zasad routingu SD-WAN, które bazują na zdefiniowanych politykach
– alarmy i powiadomienia o zdarzeniach
– inteligentny wybór sygnatur IPS
– ochrona antyspamowa w operaciu o DKIM i BATV
– możliwość weryfikacji i autoryzacji  użytkownika przy pomocy protokołu Kerberos i NTLM
– obsługa weryfikacji dwuetapowej w protokole Radius
– obsługa SNMP w wersji 3
– możliwość zmiany nazw interfejsów
– wsparcie dla możliwości zwiększenia rozmiaru ramki Ethernetowej (Jumbo Frames)

Planowana dostępność

Wersja próbna wersji 18 oprogramowania dla produktu Sophos XG dostępna jest po rejestracji pod adresem: https://events.sophos.com/v18eap

Kategorie: Kategoria

Oferta promocyjna GFI Software na IV kawartał 2019 roku

wt., 10/08/2019 - 10:25

Zachęcamy do zapoznania się z promocjami przygotowanymi przez firmę GFI Software™ na ostatni kwartał 2019 roku

Promocje na zakup NOWYCH produktów:

  1. Zamień dotychczasowe rozwiązanie na produkt GFI – klienci posiadający ważną licencję na konkurencyjne względem GFI produkty mogą zakupić nowe licencje GFI na rok (z wyłączeniem GFI FaxMaker Online) aż do 40% taniej pod warunkiem, że okażą ważną licencję na konkurencyjne rozwiązanie. Promocja obowiązuje do 30 grudnia 2019 roku.
  2. Kup nową subskrypcję GFI lub KERIO na 3 lata i oszczędzaj – producent oferuje 20% rabatu na zakup nowych subskrypcji GFI lub Kerio na 3 lata. Z promocji wyłączono następujące produkty: GFI Unlimited, GFI FaxMaker Online i Exinda. Oferta jest ważna do 30 grudnia 2019 roku.
  3. Kup nową roczną subskrypcję Exinda SD-WAN 20% taniej – promocja obowiązuje do 25 grudnia 2019 roku.
  4. Kup Exinda Network Orchestrator i Exinda SD-WAN w pakiecie i otrzymaj 10% rabatu na całe zamówienie – oferta jest ważna do 25 grudnia 2019 roku.

Promocje na zakup ODNOWIEŃ:

  1.  Amnestia na odnowienia wsparcia licencji lub subskrypcji – do 30 października 2019 obowiązuje promocja na odnowienia wsparcia poniższych licencji lub subskrypcji produktów wygasłych pomiędzy 1 stycznia 2019 a 31 sierpnia 2019:
  • • GFI FaxMaker 75% taniej. Nie dotyczy SR140, XCAPI i sprzętu.
    • GFI Archiver 70% taniej.
    • GFI MailEssentials 35% taniej. Dotyczy 3 wersji – AntiSpam, EmailSecurity, UnifiedProtection. Nie obejmuje dodatkowych programów typu antywirus – Cyren, Sophos, Kaspersky.
    • GFI LanGuard 40% taniej.
    • Kerio Connect 60% taniej. Nie obejmuje dodatków – AntiSpam, ActiveSync, AntiVirus.
    • Kerio Control 60% taniej. Nie obejmuje dodatków  – AntiVirus, WebFilter, oraz sprzętu.

W razie pytań prosimy o kontakt z Sun Capital.

Kategorie: Kategoria

Nowości w Sophos Central – lipiec/sierpień 2019

śr., 09/25/2019 - 14:38

W konsoli Sophos Central dużo się zmienia, dlatego warto przypomnieć, co zmieniło się przez ostatnie trzy miesiące:

General Availbility – dostępność dla wszystkich użytkowników:

  • InterceptX dla Serwerów z EDR – Endpoint Detection and Response [EDR]



został wdrożony do usługi Sophos Central w pakiecie Intercept X for Server! EDR to zestaw funkcji, które pozwalają nawet najbardziej niedoświadczonym administratorom na sprawowanie kontroli nad zagrożeniami, które mogą czyhać w ich sieci, analizę zagrożeń i błyskawiczną reakcję na incydenty. EDR wyszukuje potencjalne źródła naruszeń bezpieczeństwa we wszystkich ochranianych stacjach roboczych i serwerach oraz umożliwia przesyłanie podejrzanych plików bezpośrednio do SophosLabs, aby uzyskać szczegółowe, ale jednocześnie łatwe do zrozumienia wyniki ich analizy pod kątem ewentualnej szkodliwości. Wiecej o module EDR w jednym z kolejnych wpisów na blogu.

  • Usprawnienia interfejsu dotyczące zarządzania stacjami końcowymi:

 

 

  • Usprawniony instalator dla systemu MacOS X
  • Aktualizacje dla usługi Cloud Optix
  • Kwarantanna dla nieprzeskanowanych wiadomości e-mail
  • Możliwość zmiany tekstu w Inteligentnych Banerach w usłudze Sophos Email
  • Dodanie nowych ról administracyjnych
  • Możliwość wymuszania połączeń TLS podczas przesyłania i odbierania wiadomości email.

 Wkrótce – synchronizacja AD dla urządzeń i grup

Kategorie: Kategoria

Śniadanie technologiczne Wrocław – Nakivo / QNAP / SunCapital

wt., 09/24/2019 - 11:07

Naszych obecnych i przyszłych klientów serdecznie zapraszamy do rejestracji na śniadanie technologiczne firmy Sun Capital sp. z o.o. i Konsorcjum FEN.

30 października w hotelu IBIS STYLES Wrocław Centrum odbędzie się śniadanie technologiczne. Partnerami naszego wydarzenia będą QNAP, jeden z największych producentów urządzeń NAS i profesjonalnych macierzy opartych na systemie plików ZFS, skalowalnych do ponad 1 PB danych i optymalizowanych pod kątem pamięci AllFlash oraz Nakivo producent oprogramowania dedykowanego do backupu i replikacji w środowiskach wirtualnych Vmware, Hyper-V oraz środowisk chmurowych jak AWS.

W trakcie naszego spotkania zapoznamy naszych gości z technologiami pozwalającymi optymalnie wykorzystać hybrydowe zasoby dyskowe złożone z tradycyjnych dysków twardych i dysków SSD, opowiemy jakie korzyści niesie deduplikacja, jak szybko można odtworzyć maszynę wirtualną lub jej wybrane zasoby np. bazę SQL i jak mógłby wyglądać scenariusz Site Recovery dla środowiska wirtualnego wraz z cyklicznymi testami czasów odtwarzania i możliwością produkcyjnego wywołania procedury jednym przyciskiem bez stresu dla administratora.

Spotkanie dedykowane jest dla administratorów IT: firm, urzędów, uczelni i jest bezpłatne. Wczesna godzina spotkania obliguje nas, organizatorów do zapewnienia nie tylko ciekawej i merytorycznej wiedzy ale także smacznego i pożywnego śniadania.

 

Agenda

9:00 Przywitanie uczestników i wspólny poczęstunek
9:30 Przyczyny utraty danych i jak się przed nimi zabezpieczyć przy wykorzystaniu rozwiązań QNAP.
10:30 Przerwa kawowa
10:45 Jak zapewnić ochronę dla środowiska wirtualnego i jednocześnie ograniczyć koszty operacyjne – NAKIVO
11:45 Przerwa kawowa
12:00 System i macierze zorientowane na wysoką dostępność, wydajność i ochronę danych czyli QNAP Enterprise Storage.
12:30 Sesja Q&A.
13:00 Zakończenie spotkania i konkurs z nagrodami

Zapraszamy do rejestracji na wydarzenie

FORMULARZ REJESTRACJI

Kategorie: Kategoria

Webinaria SOPHOS PL: Bezpieczny wrzesień z Sophos Central

śr., 09/18/2019 - 11:00

Wraz z producentem oprogramowania i sprzętu SOPHOS zapraszamy na polskojęzyczne webinaria dotyczące Sophos Central, czyli centralnej platformy służącej do zarządzania wszystkimi produktami SOPHOS.

Jak zabezpieczyć Twoją sieć, komputery, serwery i urządzenia mobilne za pomocą najlepszych dostępnych na rynku rozwiązań cyberbezpieczeństwa i zarządzać nimi wszystkimi z jednej, intuicyjnej konsoli?

Na to pytanie odpowie ekspert SOPHOS ds. cyberbezpieczeństwa podczas dwóch nadchodzących webinariów, które odbędą się kolejno 23.09.2019 r. oraz 30.09.2019 r. o godzinie 11:30.

23.09.2019

Funkcje Sophos Central do ochrony urządzeń końcowych, serwerów i urządzeń mobilnych: Intercept X z EDR dla urządzeń końcowych i serwerów, zarządzanie urządzeniami mobilnymi

30.09.2019

Funkcje Sophos Central do szyfrowania, ochrony e-maili, chmury publicznej (Cloud Optix) i narzędzia do symulacji ataków dla pracowników (Phish Threat)

Zachęcamy do rejestracji TUTAJ.

Kategorie: Kategoria

Oferta promocyjna MailStore Server ważna do 30.09.2019 r.

pt., 08/30/2019 - 12:49

Zachęcamy do zapoznania się z promocją przygotowaną przez producenta oprogramowania służącego do archiwizacji poczty elektronicznej MailStore Server.

Promocja dotyczy zakupu nowych licencji MailStore Server w wersji 12 wraz ze wsparciem produktu. Odpowiednio do długości wykupionego wsparcia, tj. na rok, dwa lub trzy lata, klient otrzymuje jeden, dwa lub trzy miesiące wsparcia gratis. Oferta promocyjna obowiązuje do 30 września 2019 roku.

Zainteresowanych promocją zapraszamy do kontaktu z firmą Sun Capital.

 

Kategorie: Kategoria

Webinarium: „Serwery pocztowe – praktyczne podejście: bezpieczeństwo i archiwizacja”

pon., 08/26/2019 - 15:36

Wakacje to dobry moment na nadrobienie zaległości, a podczas leżenia na plaży chętnie sięgamy po filmowe treści :)

W związku z tym serdecznie zapraszamy do obejrzenia zapisu webinarium, które odbyło się w kwietniu bieżącego roku i zostało zrealizowane wspólnie z firmą Net Complex. Na filmie poruszamy tematy związane z zabezpieczaniem serwerów poczty na przykładzie rozwiązań Kerio Connect i IceWarp Server oraz omawiamy i pokazujemy jak w działają programy do archiwizacji: GFI Mail Archiver, MailStore Server oraz BackupAssist 365.

 

Zapraszamy do oglądania!

Kategorie: Kategoria

Promocja IceWarp Cloud

pon., 08/05/2019 - 13:18

Producent IceWarp Server ogłosił promocję na IceWarp Cloud, która potrwa do 31.12.2019 r., zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami poniżej.

Organizacje korzystające aktualnie z jakiegokolwiek rozwiązania serwera poczty elektronicznej instalowanego lokalnie, które zdecydują się na udział w promocji otrzymają IceWarp Cloud w planie Lite dla dotychczasowej liczby użytkowników i na czas trwania wsparcia dotychczasowej licencji (lecz na okres nie dłuższy niż 12 miesięcy).

Oferta dotyczy klastrów Cloud w USA, Niemczech, Czechach, Holandii i Włoszech.

W przypadku dodatkowych pytań, zapraszamy do kontaktu z Sun Capital pod adresem: icewarp@suncapital.pl

 

Kategorie: Kategoria

Aktualizacja 12.2.0.1 dla IceWarp

pt., 08/02/2019 - 10:42

30.07.2019 producent oprogramowania IceWarp wypuścił nową wersję swojego produktu oznaczoną 12.2.0.1. W tym wydaniu producent postawił na naprawę błędów zgłoszonych i wykrytych od premiery wersji 12.2:

Lista zmian:

* WebClient - Naprawiono błąd w którym wiadomości nie były poprawnie wyświetlane w WebCliencie * WebClient - Naprawiono błąd związany z zacinaniem się paska przewijania podczas korzystania z Chrome na Windows 10 * WebClient - Poprawiono przewijanie przy użyciu strzałek w komunikatorze i TeamChacie * WebAdmin - Naprawiono błąd związany z ograniczaniem maksymalnej ilości użytkowników podczas korzystania z usługi w chmurze * WebAdmin - Naprawiono błąd związany z usuwaniem członków list mailingowych * Server - Naprawiono błąd autoryzacji AD/LDAP, występujący w sytuacji, gdy połączenie AD/LDAP było konfigurowane ręcznie (bez synchronizacji AD/LDAP) * Server - Naprawiono błąd z usługą IMAP, który powodował brak wywołania jej do listy wymaganych usług * Server - Naprawiono błąd, w którym wydarzenia w Outlooku były przesunięte o 1 godzinę * Server - Poprawiono szybkość obsługi plków w TeamChacie * Server - Poprawiono konfigurowanie nowych zmiennych API poprzez konsolę API * Server - Naprawiono błąd, który mógł prowadzić do wykasowania zawartości pliku imapindex.dat * Server - Naprawiono blokowanie protokołu IMAP podczas korzystania z komendy IMAP SELECT * Server - Naprawiono blokowanie protokołu IMAP po wymuszeniu ręcznego zabicia tego protokołu w środowisku load balancingu
Kategorie: Kategoria

Dane kontaktowe

Sun Capital Sp. z o.o.
ul. Ołtaszyńska 92c/6
53-034 Wrocław

tel. +48 71 707-03-76
tel. +48 71 360-81-00

suncapital@suncapital.pl

http://www.suncapital.pl

Subskrybuj nowości

Newsletter obsługiwany przez